loading...
test
aypan بازدید : 5 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

همسر شهاب حسینی: در ۱۵ سالگی با شهاب ازدواج کردم!

برترین ها: « شهاب حسینی» از آن گروه بازیگران كم حاشیه سینماست كه به رغم ستاره یا سوپر استار بودن، جنبه های منفی سوپراستارها را ندارد. او خیلی زود ازدواج كرده، به راحتی اعتراف می كند عاشق شده وجواب «نه» شنیده، اصرار كرده تا جواب «بله» را بگیرد، آن هم وقتی كه محبوب فقط 15 سال داشته! شهاب حسینی با صداقت متذكر می شود همسرش در تمام سال های اخیر پشتیبان او بوده و تاكید می كند كه برای همه چیزهایی كه دارد از او متشكر است.

با اوج گرفتن شهاب خودم را می بینم

اینكه شاهد باشی همسرت با سرعت و شتاب،  همه سرازیری ها را طی می كند و تو در حاشیه ای،  یعنی با وجود اینكه همسرش بودی و هستی و شاید نزدیك ترین فرد زندگی، او درست مثل دیگران كه از بیرون شاهد رشد او هستند باید از پشت صحنه تماشاگر صعودش باشی، در ظاهر سخت به نظر می رسد. اما این تنها یك بخش از ماجراست یعنی چیزی كه شاید از بیرون قابل دیدن و تصور و قضاوت است. اما یك بخش دیگر ماجرا تصویری است كه من و شهاب خودمان از زندگی مشترك مان داریم. خیلی ها حتی با نگاهشان بارها از من پرسیدند كه تو چطور نشستی تا شهاب روزبه روز محكم تر بایستد. اما حقیقت برای من چیز دیگری است. با اوج گرفتن شهاب من خودم را می بینم كه رشد می كنم.

از صفر شروع كردیم

شهاب: «من آن زمان سیدشهاب الدین حسینی بودم. فقط همین. خلاصه اینكه ما از صفر و دركنار هم شروع كردیم. البته پدرومادر هردوی ما سعی داشتند كه دستمان را بگیرند. اما ما قرار گذاشته بودیم كه روی پای خودمان بایستیم و خوشبختانه همین طور هم شد. هرچند، باید اعتراف كنم كه در طول مسیر هرگز از كمك های بی دریغ آنها بی نصیب نماندیم. خلاصه اینكه من سیدشهاب الدین 22ساله و پریچهر 15 ساله زندگی مشتركمان را با تمام كم و كاستی هایش شروع كردیم و تا امروز باوجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها در تمام مدت در كنار هم بودیم. اما باید تاكید كنم من پایداری این زندگی دوستانه را مدیون همه بزرگواری های پریچهر هستم. ما هم گاهی به آخر خط رسیدیم اما باز ادامه دادیم! من و پریچهر، لحظات و روزهایی داشتیم كه به نقطه صفر رسیدیم.

پریچهر: ما با هم بزرگ شده ایم با گذشت زمان با همه كم و كیف روحیات هم آشنا شدیم. در طول تمام ای سال ها زیروبم صدای یكدیگر را به خوبی احساس می كنیم. بنابراین حتی در نقطه هایی از زندگی كه احساس می كردیم اینجا و این بار دیگر آخر خط است، همان حس آشنایی كه در وجود هر دوی ما بود، مارا به صبر و مدارا دعوت می كرد.

aypan بازدید : 1 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

همه مریض ها رفته بودند و تقریبا آخر شب بود و من می خواستم به خانه بروم. مرد دندانپزشک اصرار کرد که با هم آبمیوه بخوریم و من هم قبول کردم. چند لحظه بعد از اینکه آبمیوه را خوردیم من دیگر متوجه چیزی نشدم.

افشای رابطه نامشروع منشی و دندانپزشک

جام حوادث؛ عرش نیوز نوشت: دختر جوانی به نام سحر سه سال قبل به ماموران پلیس شکایت کرد و گفت توسط مردی دندانپزشک مورد آزار قرار گرفته است.

این دختر گفت: دو سال است که مرد دندانپزشک به من تعرض می کند و من از ترسم نمی توانم چیزی بگویم اما بالاخره تصمیم گرفتم به این ترس غلبه کنم و حالا شکایت دارم.

سحر ادامه داد: چند ماه بیشتر نبود که به عنوان منشی در مطب مرد دندانپزشک استخدام شده بودم. فکر می کردم او آدم خوبی است و مشکلی با هم نخواهیم داشت. البته اوایل با من خیلی مهربان رفتار می کرد تا اینکه یک شب به من آبمیوه تعارف کرد.

همه مریض ها رفته بودند و تقریبا آخر شب بود و من می خواستم به خانه بروم. مرد دندانپزشک اصرار کرد که با هم آبمیوه بخوریم و من هم قبول کردم. چند لحظه بعد از اینکه آبمیوه را خوردیم من دیگر متوجه چیزی نشدم و وقتی به هوش آمدم متوجه شدم مورد آزار قرار گرفته ام. وقتی به مرد دندانپزشک اعتراض کردم و گفتم از دستش شکایت می کنم من را تهدید کرد.

دختر جوان مدعی شد در تمام این مدت مرد دندانپزشک به او تعرض می کرد و او از ترس، سکوت کرده بود. با اعلام این شکایت ماموران پلیس تحقیقات خود را آغاز و از مرد دندانپزشک بازجویی کردند. این مرد مدعی شد آنچه در موردش گفته شده دروغ است.

با این حال پرونده به شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد تا بازجویی ها در این شعبه ادامه پیدا کند. دختر جوان یک بار دیگر شکایتش را در برابر قضات این شعبه مطرح کرد و گفت: مرد دندانپزشک از سال ۸۶ به من تعرض می کرد و هربار که معترض می شدم تهدیدم می کرد و می گفت من را می کشد. به همین دلیل مجبور بودم سکوت کنم. بعد از دوسال او مرا پیش یک ماما فرستاد و من تحت درمان قرار گرفتم.

قضات برای اینکه بتوانند ادعای این دختر را مورد بررسی قرار دهند از زن ماما بازجویی کردند. او گفت دختر جوان به مطبش رفته و تحت معاینه قرار گرفته است. این زن گفت: من آشنایی ای با مرد دنداپزشک ندارم و نمی دانم چه بین او و منشی اش گذشته است.

دختر جوان به من مراجعه کرد و من هم او را معاینه کردم و بعد هم رفت. دارویی هم برایش تجویز نکردم. این در حالی بود که دختر شاکی مدعی بود زن ماما برایش دارو تجویز کرده است. وقتی نسخه مورد ادعا بررسی شد، فاش شد این زن برخلاف ادعایش برای دختر جوان دارو تجویز کرده است.

زن ماما یک بار دیگر مورد تحقیق قرار گرفت و این بار گفت: این دختر دچار عفونت شده بود و داروها به همین خاطر برای او تجویز شد اما من او را مورد جراحی قرار ندادم.

این در حالی بود که مرد دندانپزشک همچنان منکر رابطه با منشی اش بود. این بار دختر جوان برای اثبات ادعایش گفت: مرد دندانپزشک جای چند زخم روی بدنش دارد و من می توانم با جزییات تمام بگویم این زخم ها کجاست.

وقتی این دختر مشخصات زخم ها را گفت و مرد دندانپزشک مورد تن پیمایی قرار گرفت و گفته های دختر ثابت شد، مرد دندانپزشک یک بار دیگر اتهامش را انکار کرد و گفت: من زن و سه فرزند دارم. شاید خودم در مورد زخم هایم صحبت کردم و منشی جوان هم یادش مانده و حالا می خواهد از این راه اخاذی کند. او چون می داند من آدم ثروتمندی هستم، می خواهد از من پول بگیرد.

بعد از پایان بازجویی ها و تشکیل دادگاه هیات قضات مرد دندانپزشک را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه کرد و در اتهام رابطه نامشروع مجرم شناخت و به ۱۰۰ ضربه شلاق محکوم کرد.

این رای مورد اعترض مرد دندانپزشک قرار گرفت اما از سوی قضات دیوان عالی کشور تایید شد پرونده برای اجرای حکم به دادسرا فرستاده شد.

aypan بازدید : 3 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

ه گزارش ام اس ان بي سي، ترشح بعضي از هورمون هايي كه بدن را مستعد رشد تومورهاي سرطاني مي كنند در زنان قد بلند بيشتر است و به همين دليل اين افراد بايد توجه بيشتري به وضعيت سلامت خود داشته باشند.به عبارت ديگر به ازاي هر 10 سانتي متري كه قد يك زن بلندتر باشد، احتمال ابتلا به سرطان در او 16 درصد افزايش پيدا مي كند.در اين تحقيقات، دانشمندان سعي كردند ارتباط بين قد بلند و احتمال ابتلا به انواع معمول سرطان ها از جمله سرطان سينه، روده، كليه، رحم، تخمدان و سرطان خون را بررسي كنند.

به اين ترتيب بايد گفت يك زن كه 74/1  متر قد دارد با احتمال 33 درصد بيشتر از دوستانش كه فقط 52/1 متر قد دارد بايد منتظر ابتلا به انواع مختلفي از سرطان باشد.

aypan بازدید : 11 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

توی ژاپن:جوان اولی از عشق جوان دومی نسبت به دختر محبوبش متاثر میشه و خودکشی می کنه جوان دومی هم از مرگ همنوع خودش اونقدر اندوهگین میشه که خودکشی می کنه بعدش برای دختر ژاپنی هم چاره ای جز خودکشی نیست .

توی اسپانیا:مرد اولی توی دوئل ، مرد دومی رو از پای در میاره و با زن محبوبش به آمریکای جنوبی فرار می کنن .

توی انگلستان:دو تا عاشق با کمال خونسردی حل قضیه رو به یه شرط بندی توی مسابقه ء اسب سواری موکول می کنن اسب هر کدوم برنده شد ، معشوق مال اون میشه .

توی فرانسه:خیلی کم کار به جاهای باریک می کشه دو تا مرد با همدیگه توافق می کنن که خانم مدتی مال اولی و مدتی مال دومی باشه .

توی استرالیا:دو تا مرد بر سر ازدواج با معشوق مشترک سالها مشاجره می کنن این مشاجره اونقدر طول می کشه تا یکی از طرفین پیر بشه و بمیره ، یا از یه مرضی بمیره اونوقت اونکه زنده مونده با خیال راحت به مقصودش می رسه .

توی قفقاز:جوان اولی دختر محبوب رو بر می داره و فرار می کنه دومی هم دختر رو از چنگ اولی می دزده و پا به فرار می ذاره باز اولی همین کار رو می کنه و این ماجرا دائما تکرار میشه .

توی نروژ:معشوقه ء دو مرد برای اینکه به جدال و دعوای اونها خاتمه بده خودشو از بالای ساختمون مرتفعی میندازه پایین و غائله ختم میشه .

توی آفریقا:قضیه خیلی ساده ست و جای اختلاف نیست دو تا مرد ، زنی رو که می خوان عقد می کنن و علاده بر اون ، بیست تا زن دیگه هم می گیرن .

توی مکزیک:کار به زد و خورد خونینی می کشه و یکی از طرفین کشته میشه ولی بعدش اونکه رقیبش رو کشته از دختر مورد نظر دلسرد میشه و دخترک بی شوهر می مونه .

توی ایران:فقط پول موضوع رو حل می کنه پدر و مادر دختر می شینن با همدیگه مشورت می کنن و خواستگاری که پولدار تر و گردن کلفت تره رو انتخاب می کنن عاشق شکست خورده اگه توی عشقش جدی باشه یا باید خودشو بکشه یا رقیب رو از میدون به در کنه یا افسردگی می گیره

 

aypan بازدید : 9 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

پارتی مختلط ۱۵۰ دختـــر و پســــر در یکى از شهر هاى گیلان

.: پارتی مختلط ۱۵۰ دختـــر و پســــر در یکى از شهر هاى گیلان :.

دختران و پسران شرکت کننده در این پارتی از سراسر گیلان و برخی نیز از استان های دیگر بودند که بدون اطلاع خانواده ها در این پارتی شرکت کرده بودند .

سرهنگ فریدون آقایی دراین باره گفت: به دنبال دعوت اینترنتی از دختران و پسران برای شرکت در یک پارتی شبانه در تالار عروسی پامچال صومعه سرا ماموران انتظامی این شهرستان در ساعت ۲۳، ۱۲ مهرماه با حضور در این تالار، بیش از ۱۵۰ تن از دختران و پسران که بدون رعایت شئونات اسلامی در حال رقص و پایکوبی بودند را دستگیر و به مقر انتظامی صومعه سرا منتقل کردند.

آقایی افزود: تعداد زیادی از این افراد با حکم قضایی و تعهدکتبی تحویل خانواده هایشان شدند، اما شش تن به همراه مدیرتالار بازداشت و زندانی شدند و تالار عروسی پامچال نیز پلمب شد.

وی افزود: دختران و پسران شرکت کننده در این پارتی از سراسر گیلان و برخی نیز از استان های دیگر بودند که بدون اطلاع خانواده ها در این پارتی شرکت کرده بودند.

فرمانده انتظامی صومعه سرا با بیان ابنکه خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند تا در دام گروه های فساد اجتماعی قرار نگیرند، اظهارکرد: در این پارتی شبانه مقادیری مشروبات الکلی و قرص های روانگردان کشف و ضبط شد.

aypan بازدید : 3 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: چند روز پیش پلیس امریکا پیامی تلفنی مبنی بر اینکه یک راننده با سرعت زیاد در اتوبان در خلاف جهت در حال رانندگی است دریافت کرد . پلیس سریعا خود را به محل رساند و در یک تعقیب و گریز طولانی موفق شد زن 24 ساله ای به نام "اشلی استوارت" که تحت تاثیر الکل و مواد بود بازداشت کند.


تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 226
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 469
  • بازدید کلی : 3,506