loading...
test
aypan بازدید : 1 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، شامگاه ۲۴ اردیبهشت سال ۸۹ مردی به اداره آگاهی شهریار مراجعه و عنوان کرد، مردی به نام مهدی که از دوستان پسرم علی است، با من تماس تلفنی گرفت و ادعا کرد فرزندم به قتل رسیده و جسد وی حوالی جاده فردوسیه شهریار رها شده است.

با اطلاعاتی که این مرد در اختیار کارآگاهان جنایی قرار داد، آنها در قالب یک گروه عملیاتی به محل رها شدن جسدمرد جوان ـ علی ـ اعزام و در آنجا متوجه یک نایلون آبی رنگی شدند که در جاده رها شده بود.

کارآگاهان جنایی پس از بررسی نایلون آبی رنگ ‌که از آن بوی تعفن به مشام می‌رسید با جسد مرد پتو پیچ شده‌ای مواجه شدند که به نظر می‌رسید چند روزی از مرگش می‌گذرد. ماموران پس از کشف جسد و شناسایی آن از سوی خانواده‌اش، موضوع را به بازپرس برجسته، کشیک ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهریار اطلاع دادند و دقایقی بعد با حضور بازپرس کشیک دادسرا در محل کشف جسد، با هماهنگی قضایی، جسد برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

aypan بازدید : 8 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار مهر، میثم متهم است در تاریخ 30 بهمن ماه سال 89 دوست خود به نام اکبر را در رباط کریم به قتل رسانده است.

متهم به قتل دفعه گذشه در جریان محاکمه خود در دادگاه کیفری با قبول اتهامش گفت: چند روز قبل از جنایت انگشتر نقره خود را به صورت امانت به اکبر دادم، اما او از پس دادن اگشتر خودداری می کرد. روز حادثه او را برای حل مشکل به خانه برادرم دعوت کردم در آنجا با همدیگر درگیر شدیم که من در یک لحظه کنترلم را از دست داده و دوست قدیمی خود را با چاقو کشتم. من قصد کشتن او را نداشتم و حالا از کار خود پشیمانم.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات شعبه(113) دادگاه کیفری استان تهران وارد شور شده و میثم را به قصاص محکوم کردند.

aypan بازدید : 5 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

سید جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر، گفت: وقوع یک فقره حادثه سقوط در ساعت 12:02 ظهر روز شنبه به سامانه 125 اعلام شد که به دنبال آن، گروه نجات 5 از سوی ستاد فرماندهی آتش نشانی به محل حادثه واقع در شهرک ولیعصر، خیابان سجاد جنوبی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در یک ساختمان 5 طبقه در حال ساخت رخ داده است، افزود: دو کارگر نصاب آسانسور مشغول نصب آسانسور بودند که به دلیل بی احتیاطی از طبقه پنجم ساختمان بر روی کابین آسانسور که بین طبقه دوم و سوم قرار داشت سقوط کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، اضافه کرد: آتش نشانان پس از حضور در محل از طریق قطع برق و ایمن سازی محل، دو کارگر جوان را از کابین آسانسور خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی اضافه کرد: عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه، مرگ دو کارگر ایرانی جوان را تایید کردند.

aypan بازدید : 5 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

ایسنا: پلیس جلال علیزاده در طول مسیر حرکت قطار، از تهران به اهواز متوجه حضور سارقی در قطار می شود بنابراین برای حفظ امنیت مسافران، واگن به واگن سارق را دنبال کرده و هنگامی که مجرم عرصه را بر خود تنگ می بیند، فرار را بر قرار ترجیح داده و خود را از قطار به بیرون پرت می کند. جلال نیز به دنبال سارق به بیرون می پرد که متاسفانه تعادل خود را از دست داده و قطار از روی پاهایش رد می شود...

 اوج وجدان کاری پلیس تازه داماد (+عکس)

جلال زاده ی یکی از روستا های تابع تربت حیدریه است و نزدیک به دو ماه از ازدواجش می گذرد. او هفته ی قبل از این حادثه اثاثیه ی منزلش را از زادگاهش به اهواز منتقل کرده بود.

aypan بازدید : 1 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

کوتاهترین مرد دنیا به ملاقات بلندترین زن دنیا رفت + عکس

به گزارش ایران گراند سوتلانا پانکراتوا صاحب رکورد بلندترین زن دنیا در کتاب گینس است او اهل روسیه میباشد و لنگدراز ترین زن دنیا را داراست. شاید او بلندترین زن دنیا نباشد ولی رکورد بلندترین پاهای دنیا را با 132 سانتی متر در اختیار دارد

کوتاهترین مرد دنیا به ملاقات بلندترین زن دنیا رفت + عکس

به گزارش ایران گراند پینگ پینگ صاحب رکورد کوتاهترین مرد دنیاست. او اهل مونگولیا چین است. او فقط 2 فوت و 5.37 اینج قد دارد

کوتاهترین مرد دنیا به ملاقات بلندترین زن دنیا رفت + عکس

مردم زمانی از دیدن این 2 تن متعجب شدن که این 2 تن را در لند در کنار یکدیگر در حال قدم زدن دیدن و هر دو آنها بسیار خوشحال به نظر میرسیدند.

اختصاصی ایران گراند دات آی آ

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 226
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 499
  • بازدید کلی : 3,536