loading...
test
aypan بازدید : 15 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)


اکثر مردان لاغراندام برای اینکه عضله‌ سازی کنند، وزنه‌های کافی بلند نمی‌کنند. این یکی از دلایلی است که وجود مربی‌ خصوصی یا یک حریف‌ تمرینی را الزامی می‌کند اگر از کودکی لاغر بوده‌اید، شاید نتوانید در عرصه پرورش‌اندام موفق شوید اما مطمئناً می‌توانید عضله‌سازی کنید. یک مزیت اندام شما این است که درصد چربی پایینی دارید و وقتی می‌خواهید عضله‌سازی کنید، بدنی کاملاً تفکیک شده و خط‌دار خواهید ساخت که مردان حجیم‌تر معمولاً حسرت آن را می‌خورند.

در زیر به 7 نکته‌ ای که می‌تواند برای عضله‌سازی به شما کمک کند اشاره می‌کنیم:
aypan بازدید : 7 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)


بر اساس نتایج به دست آمده از تحقیقات درباره مواد غذایی مختلف و تاثیر آن بر بدن انسان، خوردن برخی از مواد غذایی میتواند در بهبود توانایی‌ های شناختی افراد مانند یادگیری و افزایش قدرت حافظه آنها تاثیرگذار باشد.در این طرح تحقیقاتی كه روی گروهی از موش‌ های صحرایی صورت گرفت، یك رژیم غذایی متشكل از 3 تركیب غذایی مختلف كه در تولید سلول‌های مغزی سالم و بی‌عیب و نقص اهمیت دارد برای آنها در نظر گرفته شد. كولین یكی از این تركیبات غذایی است كه در تخم‌مرغ و جـگر به​وفور یافت می‌شود.
aypan بازدید : 7 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

قرص‌ ها و پودرهای چربی ‌سوز با دفع چربی و آب بدن، در کوتاه‌ مدت فرد را دچار توهم لاغری می ‌کنند، اما این لاغری، زیان بارترین و قابل ‌برگشت‌ ترین نوع لاغری است.اساس کم کردن وزن از نظر متخصصان تغذیه و پزشکان، عبارت است از رژیم درمانی و افزایش تحرک بدنی و ورزش.حتی قرص ‌ها و پودرهای چربی ‌سوزی که مورد تایید FDA (ادره ی غذا و دارو) باشند، صرفا می ‌توانند هر ماه ۴۰۰ تا ۵۰۰ گرم وزن افراد را کاهش دهند که البته آنها هم به سبب دفع چربی ‌ها و ویتامین ‌های بدن، عوارض نامطلوبی بر سلامت مصرف ‌کننده خواهند گذاشت.

aypan بازدید : 8 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

به گزارش پارس ناز ملوان زبل یک شخصیت پویانمایی و داستان مصور است که توسط الزی کرایسلر سگار خلق شده‌است. ملوان زبل در داستان‌های پویانمایی، عاشق یک دختر خانم است و با یک ملوان قوی‌هیکل و بدشکل رقابت دارد. هر بار که این فرد قوی‌هیکل مزاحم آنان می‌شود. ملوان زبل با خوردن اسفناج او را به دور پرتاب می‌کند و او را شکست می‌دهد.
 
عکس جالب مردی که شباهت زیادی با شخصیت کارتونی ملوان زبل دارد :
 
aypan بازدید : 4 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

این روزها آرایش كردن بیش از گذشته میان زنان و دختران جوان رایج شده است. اگر در كشورهای غربی پیرزن های 70 سال به بالا، خود را با انواع ترفندها می خواهند زیبا و جوان نشان دهند، در كشور ما بسیاری از دختران نوجوان 14 سال به بالا، هر روز وقت زیادی از خود را روبروی آینه می گذرانند تا خوشگل شوند، غافل از این كه پزشكان متخصص پوست نسبت به عوارض آرایش های غلط هشدار می دهند.دكتر نسترن فرزان، متخصص پوست و مو دراین باره می گوید: كرم پودرها، لاك ناخن، رژ لب، ریمل چشم و سایه ها در رنگ های متنوع از جمله مواد آرایشی هستند كه مورد استفاده قرار می گیرند.


وی می افزاید: متاسفانه اغلب خانم ها بدون توجه به ویژگی های پوست خود از این مواد استفاده می كنند. مثلا كسی كه پوست خشك دارد، به هیچ وجه نباید از كرم پودرهای خشك استفاده كند، در حالی كه دارندگان پوست های چرب می توانند از این پودرها استفاده كنند.او درباره استفاده از مواد آرایشی چرب كننده توضیح می دهد: بیشتر عوارض مواد آرایشی پوست، به مواد چرب مربوط می شود و در نهایت موجب بروز آكنه روی پوست خواهد شد.به گفته وی، مواد آرایشی چرب، منافذ پوست را می بندند و موجب بروز جوش های سرسیاه روی پوست می شوند.
aypan بازدید : 3 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

پارس ناز، هر وقت صحبت از زیبایی میشود بدون برو برگرد موضوع تغذیه پای ثابت بحث‌ ها است اما آنچه باید یادمان باشد این كه داشتن تغذیه خوب یك عادت است؛ عادتی كه باید از بچگی آموخته شود و در بزرگسالی تغییرش سخت خواهد بود.

پس اگر شما مادر عزیز در حال خواندن این‌مطلب هستید، سعی كنید روش های مناسب تغذیه را در برنامه غذایی فرزندان‌ خود بگنجانید تا آنها در آینده مشكل كمتری داشته باشند. اما همه ما می‌دانیم كه هیچ كاری نشد ندارد؛ داشتن برنامه سالم غذایی هم ممكن است سخت باشد اما می‌توان شیوه‌های صحیح آن را یافت و بر این اساس به سلامت كه از لوازم اصلی زیبایی است دست یافت.

aypan بازدید : 8 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

انسان از دوران باستان همواره در پی تحقیق و تلاش برای رسیدن به زیبائی بوده است، این را از بررسی فعالیت های مردم عهد باستان می یابیم به عنوان مثال تاریخچه استفاده از بخار آب به منظور تمیز کردن بدن به زمان روم باستان بر می گردد. در حمام هائی که توسط رومیان اشغال شده بود ترکیبی از بخار، مواد شوینده و ماساژور ها مشاهده شده است. در دنیای مدرن امروز هم از بخار آب (بخور) در سالن های آرایشی و زیبایی پوست صورت استفاده می شود.

بخار آب (بخور دادن پوست صورت) دارای مزایای چند از جمله موارد زیر است :

• منافذ و روزنه های پوست را باز می کند.

• سلولهای پوستی مرده را می زداید.

• امکان پاک کردن کامل و عمیق پوست را مهیا می سازد.

• برای جوش ها ی سر سیاه و همچنین آکنه یا غرورجوانی مفید است.
aypan بازدید : 7 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

ن بود كه اولين تقلب تاريخ بشري رقم زده شد . البته اين تقلب با روش هاي بسيار ابتدايي بشري رقم زده شد. البته اين تقلب باروش هاي بسيار ابتدايي (در مقابل ترفند هاي كنوني ) صورت گرفت . بدين ترتيب كه حسن با كلي زور زدن خود را به بالاي ورقه ي همزاد رسانيد و خيلي راحت مطالب را كش رفت . از آن به بعد تقلب دوران طلايي خود را آغاز كرد .

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 226
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 490
  • بازدید کلی : 3,527